senaste veckan.


Hej mina hjärtan. Är tillbaka efter mitt lilla uppehåll och det är något i mitt huvud som bara säger åt mig att leva. Och den här veckan har jag skrattat dansat och varit väldigt spontan till det mesta. Men jag vill också tillägga att livet kan vara väldigt upp och ner. Den där värkande smärtan inombords kommer och går och även tårarna gör så. Så varje levande sekund uppskattar jag. 
Plockade ur lite bilder från min vecka. 
 Lördags. Vi var hemma hos Sanna och drack. Var en kväll med känslor, ilska och mest av allt glädje. Vid två tiden dansade vi i snöstormen genom stan och tillslut somnade jag brevid honom. 
Städade, lyssnade på julmusik, tände ljus, åt tacos och kände första levnadstecknet från krabaten i storasysters mage. Så såg min söndag ut. 
Vi började veckan med att bli ompysslade hela dagen när tvåorna gjorde våra naglar julfina. Mysigt. 
Torsdag blev det efter många om och men party med Jennifer och Sofia. Från början var det avslutningsfesten i Falun på Victuscella som var planerat, men vi sålde biljetterna i sista minuten och drog på Soltorgsfest istället. Har fler bilder från kvällen som kommer upp senare. 
På fredagmorgon vaknade jag klockan sex, bara tre timmars sömn och bakis. Åkte till skolan på julavslutning. 
Köpte sista julklapparna, sedan åkte jag och systrarna och bowlade med prinsen. På kvällen hade vi lill-julafton med tomtebesök och lite julklappar, dock var jag för trött för att använda kameran. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0