min jul


Här och nu kommer min lilla julhälsning till er! Jag hoppas alla av er hade en riktigt mysig julafton. 
Jag började min med bio tillsammans med Emelie och Dennis, det var en av mina julklappar till dom.
Vi firade sedan jul hemma hos min andra syster Ida, kollade på kalles jul, och självklart min favorita kan du vissla Johanna, åt mat, öppnade klappar och framför allt bara var tillsammans. 
 
Julafton för mig är så himla känsloladdat, julen för med sig så mycket känslor, mycket glädje men även sorg och saknad. Tänker på dom som inte är här, dom jag saknar och dom som gått i förväg. Men det är även något jag tycker är fint, då förstår man att man ska uppskatta sin familj och dom som faktiskt fortfarande står vid ens sida. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0