hey yah


Hej på er! Hann inte med att blogga igår. Var inne i Säter . Jag och Elias var förbi på Skönvik och kikade på futsalturneringen, kändes väldigt nostalgiskt. Var även kul att träffa lite folk man inte sett på ett tag. 
Efter ett tag drog jag vidare på fest hos Sanna. Passade på att prata och kramas med underbara människor. 
Vid ett tiden gick jag vidare till en killkompis där jag blev sovandes inatt. Vaknade vid två, lämnade honom kvar i sängen och gick jag träffade Lovisa igen. 
 
Kom hem för ett tag sedan och har bara börjat gjort mig ordning, ska snart åka in till stan till min syster som har inflyttningsfest. Blir nog en mysig lördag! Puss 
Lite mer nostalgi. En från förra årets futsalturnerning. Minns det som en väldigt bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0