för bra för att vara sant


Gårdagen var nästan för bra för att vara sann. Jag är så himla glad att jag efter många om och men åkte och träffade honom, hampus. 
Men efter många timmar i Mora satt jag på tåget hem igen, och sedan var det bara vidare på festligheter som Lene och Lovisa bjöd med mig på, drack hade det bra och badade tunna gjorde vi också. Hade en riktigt bra kväll som pricken över i:et och tackade för mig vid tre tiden. 
 
Jag vaknade för inte allt så länge sedan. Min lördag är ganska planlös, men jag lever för måndag - nyår. 
Vad ska ni göra?
 Kan inte vara gladare över att jag ska få fira nyår med Rebecca. Hon är så fin, innefrån och ut. 

Kommentarer
Rebecca

Love you

Publicerat: 2012-12-30 Klockan: 15:32:12

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0