we will see


klockan är snart halv tolv och jag ligger hemma hos syster dit jag flyttat hem för ett tag. Jag vet att jag inte bloggat och har helt seriöst suttit i många funderingar på att sätta lösen här och blogga på min egen hand just för att det är så mycket med allt. Men beslutat för att jag försöker fortsätta så gott det går. Idag har jag endast gymmat gjort grillpremiär och genom ryktes vägar fått veta ännu ett till svek i livet. Tagit extremt många samtal allt från en tokig moa (endast pga att hon bryr sig såklart) till några samtal med vänner som visar på allt att dem finns för mig. Nu ska jag strax ta mitt sista samtal och hoppas att på så vis somna på bättre humör. Imorgon har jag lös/hör-förståelse i engelskan nationella alltså, men känner mig inte ett dugg nervös. Men vi får höras imorgon! Funderar på en frågestund också för att komma igång. But we will see! puss

 


Kommentarer
becka

Fin du e! :)

Publicerat: 2012-04-19 Klockan: 14:58:33
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Anonym

sluta du måste blogga!!! :( :( hoppas verkligen du ser det här och tar åt dig för jag älskar din blogg.

Publicerat: 2012-04-19 Klockan: 17:14:21

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0