I don't need this


Jag känner mig galen på livet! Jag menar igår satt jag och pluggade i fem timmar, somnade självklart med gott samvete och var väl stolt över mig själv, men hur ofta händer det att man har tålamodet att lägga ner så mycket tid när man heter Johanna Lundgren? Idag fick plugget ligga åt sidan, tog med mig Moa hem, låg och sov fram till det var dags att åka på zumba. Det enda som verkligen får mig att koppla bort stressen just nu är väl att träna, dock hinner jag knappt det. Nu har jag åtminstone precis kommit ur duschen och tänker nog bara slå på en film och somna till det. Föresten försov jag mig i morse, det var skönt slapp franskan, & igår var hela min älskade franskagrupp och skrek på rektorn. Pga av mina benhinnor kommer jag antagligen inte heller få högre betyg i idrott, vilket är helt SICK om ni frågar mig. Det går bra nu helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0