σ 'αγαπώ


Med alla ord som snurrar i mitt huvud, hur stor betydelse du gjort i mitt liv.
Jag vet inte vart jag ska börja, för de du är till mig är så svårt att överhuvudtaget förklara med ord. Jag
tänker någonting i mitt huvud och det låter så bra, men sen när jag skriver
ner det låter det bara dumt. För under snart fyra år, har du varit allt för mig.
Du har funnits där som stöd, berättat vad som varit rätt och fel, den som alltid funnits där och velat mig väl. För med dig är allting bra med dig så överlever jag, och min värld skulle inte se ut så som den gör idag
om det inte varit för dig. För allt du gett mig och öppnat ögonen för mig, du
har lärt mig se livet på ett helt annat sätt än vad jag gjort förut. För 
med dig, är allt en helt annan sak, på en helt annan nivå.

 

För är du lycklig så är jag, är du ledsen så är jag, mår du bra så gör jag, du är en
så pass stor del av mitt liv, min andra halva skulle man kunna säga. För
det är så att är man med Johanna så är man också med Moa, vi delar allt. och det är så underbart att slippa tveka som man alltid gör annars, för jag vet mycket väl om att du aldrig ens skulle ha en
tanke på att svika mig. Och att jag skulle lämna dig det behöver du aldrig
vara orolig för. Jag gör verkligen allt för dig, för jag vet att du nog gör 
desamma. Och så länge jag går vid din sida kommer jag ha styrkan att ta mig förbi alla motgångar och hoppet för en alltid ljusare morgondag. Du är den jag
behöver för att vakna med ett leende på läpparna. 

Kommer du ihåg då första gången vi träffades, jag undrade nog en sekund vad jag gett mig in på, men när vi väl kom igång klickade vi direkt. Vi delade skratt, och du blev redan då en del av
mitt liv, vi lovade att hålla ihop från den dagen. Ett löfte vi verkligen hållit hårt i. 
Och nu står vi här idag efter närmare fyra år, vi delar allt tillsammans verkligen.
och alla minnen vi har som bara blir fler och fler.

Och älskling du ska veta att i alla dina svåra stunder kommer jag backa
dig till sista sekund. och när du mår dåligt, så kommer jag alltid finnas
där, och när du tappar orken kämpar jag för att få dig att lé , och när du inte klarar
det ensam klarar vi det tillsammans. jag ska stå vid din sida till sista
andetaget, precis som du alltid gjort för mig.  Så måste vår vänskap
vara förevigt. För utan dig skulle jag inte klara ett steg till, för utan dig
skulle jag inte stått här idag, du har rest mig upp när jag fallit och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer göra detsamma för dig. Jag är ingen vän som sviker och absolut inte dig. För
om det är någon som jag vill behålla föralltid skulle jag välja dig. Du är
en del av mitt liv nu, en stor jävla del. och tillsist hur förstörd sviken eller sårad jag är. Gör du mig hel. 

Jag älskar dig. ♥ / din johanna


Kommentarer
Jessica

Vilken härlig blogg du har! :)

Publicerat: 2012-04-02 Klockan: 19:20:36
URL: http://jeeessicaaas.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0