.sleep all day. party all night. never grow old. never die.


hej på er! :-)
vilken jäkla bra dag/kväll/natt jag hade igår, kanon.
började ju med att vi kikade både fotboll&hockey på IP, + att vi fick pris o grejer, sen drog jag och moa & köpte massa onyttigheter innan vi drog till gustafs, var bara hemma där en stund innan vi drog till naglarby och träffade claraolinnea, mer än så ska jag nog inte säga!! (-:
imorse drog vi till slätta och spelade match, gick jätte bra första halvlek, shit vad nöjd jag var.. dock har jag nog fått en blödning i lårmuskeln,osv.. ontontont! så kunde inte spela andra halvlek :-(
om 10minuter ska jag träffa hanna, snacka lite min fina vän ♥
ååå jag önskar jag kunde skriva allt här & berätta för er.. men det skulle inte funka!
vi hörs mer senare, pussen ♥

Kommentarer
Anonym

hade ni bråkat med linnea och clara ? för du skrev aldrig om dom ett tag, varför och hur kan ni blivit sams??

Publicerat: 2011-09-25 Klockan: 22:19:35

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0