jag hoppas du får leva med det resten av ditt liv'


dålig update, jag vet!
men somnade direkt när jag kom hem , sov tills jag åkte o kikade på träningen, & nu har jag varit fullt insatt i idol sen jag kom hem ! :-)
imorgon har jag sovmorgon, eftersom vi har turen o har inställd franska på morgonen, hur skönt?!
och sen åker jag direkt med moa till borlänge efter skolan, måste köpa nya leggings&foundation även se om jag hittar någon stickad tröja? jaja , vi får se.. sen ska moa med på zumban, är dock osäker på om jag kan vara med, men vi får se. (-:
nu ska jag ta tag i lite kommentarer, puss

Kommentarer
Anonym

mmkay, jag har bara chillat=) händer ikväll då? =)

Publicerat: 2011-09-26 Klockan: 21:24:17
URL: http://alinah.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0