ingen dröm är för trasig för att bli hel igen


är så nervös för detta med gymnasiet, samtidigt som jag längtar som bara den ..
går inte en dag utan att tankar kring detta går i min hjärna!
i januari söker vi, om fucking 4månader..
då jag drömmer om att få stå på egna ben, komma bort från dalarna & plugga frisör, hellst inrikting hudterapeut också..
samtidigt som jag mer än allt vill detta är jag så förbaskat osäker, hur fan ska jag klara mig själv?!
och det som framför allt gör mig orolig just nu är om jag ens har tillräckligt med poäng för att komma in på det jag vill, mina betyg är långt ifrån bra & hur mycket jag än kämpar så känns det inte som det blir något bättre..
skolan är inte min styrka, tycker det mesta är svårt & komplicerat.
jag ger mig själv ett löfte med detta, jag vill klara detta, jag vill så fruktansvärt!
och ska inte ge upp, hoppas på att för en gångs skull kunna göra mig själv stolt, göra mamma & pappa stolta, visa att jag faktiskt kan, om jag verkligen vill!

Kommentarer
ttheresebjörkman, :)

svar;



jag är sjuk, så det är inte så bra :(

vad hittar du på?:)

Publicerat: 2011-09-21 Klockan: 11:29:19
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0