försök inte vara perfekt för någon, vänta på den som älskar dina fel


sämst update här..
men har fullt upp om dagarna!
åkte ju som sagt upp till borlänge efter skolan, fick med mig leggings&en gul, snyggsnygg tröja! skitnöjd (-:
dock ingen foundation, var tvungen att köpa "en annan grej" för dem pengarna, som jag ansåg var viktigare, så nej nu har jag ingen foundation, men det är ingen big deal!
tog sedan med mig bästa på zumba, och sen direkt hem o kikade på idol, hoppas verkligen på frida nu!! alla har väl rösta? det har jag , självklart. (-: & sen hoppas jag på moa lignell också, dem 2 är verkligen dom jag tycker är värda! håller ni med?
ska lägga över bilder på min nya snygging, och så kommer det upp !
puss ♥

Kommentarer
iiiden med 3 i

sv: de måste inte vara en outfit du har i morgon , utan vilken outfit du haft som helst!:D

kram

Publicerat: 2011-09-27 Klockan: 22:03:38
URL: http://iiiden.blogg.se/
Elin

Fin blogg! :)

FÖlja via bloglovin? :)

Publicerat: 2011-09-28 Klockan: 17:52:06
URL: http://elinkyldahl.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0