music is what feelings sound like.


hann inte med att blogga innan jag drog, sorry kompanjoner , ibland suger jag bara helt enkelt!
var väl på hockeyn med fint sällskap, säter vann väl över avesta , woop liksom. (-:
sen drog vi vidare till uh , som jag på något sätt varit på varje fredag de senaste 4veckorna, tycker dt är rätt sjukt, var aldrig där förr ju..
fick höra jätte många fina ord från en jävla bra kille som jag veeeerkligen litar på, så känner mig lite glad i hjärtat nu, självförtroendet stiger lite också, vilket är bra..
sen kom jag väl hem för runt 1timme sedan, klockan står ju på tidigt imorgon, äsch då, får väl sova ut på söndag helt enkelt. (-:
nu ska jag springa upp & ta en nattmacka,
hoppas ni har hänsyn till helgernasblogginsats, höhö .

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0