Today everything feels perfect


sitter & vrålsjunger , allt har sådär fallit på plats & det gör mig satans glad!
har väl igentligen bara sovit,städat & pluggat sen jag kom hem, hinner med så mycket på dessa onsdagar, har ett viktigt hk-prov imorgon som behövs för slutbetyget, så har suttit & läst igenom dom där 30 sidorna några gånger, synd att inget fastnar bara.. Jag skulle dö för att tiden spolades fram och vi fick lite lov, så jäkla skoltrött är jag, men samtidigt är varenda helg fram till januari så himla fint planerade att jag har ju lite att leva på om veckorna. :-)
ibland lär man bjuda på sig själv, idag är en sådan dag.

Kommentarer
Evelina

Jag mår toppen ,sj ?<3

Publicerat: 2011-11-30 Klockan: 18:01:31
URL: http://evemey.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0