29/11


tisdag, hoppas eran dag varit bra!
kände när klockan ringde i morse, att jag så gärna bara ville vända mig om o somna om, men tog mig i kragen, kom till skolan & tror ni inte på fan att franskan var inställd, så där skapligt skönt när alla visste det, utom jag & dom från min klass... så hade ju igentligen kunnat sova 1timme extra uuh, ungefär så kändes väl hela dagen,vikarier o grejer på nästan alla lekioner. men slutade väl vid 3, var väl på lite bättre humör & tog bussen till henke, där jag var till halv7. åkte på träning, och mer än så har jag inte gjort idag, ska nu skicka iväg en bild till min syster & sen ringa moa och skvallra lite, ska bli bättre med bloggning, ge det lite tålamod bara!
puss . ♥


Kommentarer
F

Hej hur är det idag sötnos ? :)

Publicerat: 2011-11-30 Klockan: 18:14:12
URL: http://knwn.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0