this is true, dreams come true


what on the earth did I think about all the time before you?
sjukt trött, så ska stänga datorn nu innan jag somnar med den i knät..
vill även bara lägga till lite kort att jag längtar tills emil kommer hem på jul-lovet, har ju varit lite kaos mellan oss, men snackat och fixade allt gjorde vi igår, bästavän!
imorn går jag till halv tre, om jag åker till henke, följer med moa eller gräver ner mig i snön är inte helt klart, det lutar mot det första alternativet, sen blir det åtminstone träning på kvällen, men det borde ni veta vid det här laget.
vi hörs imorgon , godnatt ♥

Kommentarer
haidisblog ▲

SVAR: hihi jodå det har jag :D!

Publicerat: 2011-11-28 Klockan: 22:47:43
URL: http://haidisblog.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0