peaceandlove2012


så jävla glad, nu ligger peace&love biljetten hemma också! :-)
nämligen så att i sommras så lovade dennis att om jag inte hade camping skulle han köpa min biljett. & det är ju endast av den anledning att dom bryr sig, för det är ju på campingen allt skit händer. och min syster och dennis har varit tillsammans sen jag var 7, så han har ju varit en del av familjen snart 10år, och varit med hela min uppväxt som en extra-bror , så idag kom systrami & dennis hem hit med biljetten, glad tjej!!!!
älskar er , tack&bock tusen gånger om, ni är så bäst ♥
längtar redan!! jag menar det är 7månader kvar, men dem har redan bokat in
melissahorn | larswinnerbäck | skrillex | hoffmaestro
say wehooo!!!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0