kasta inte bort en diamant för tusen stenar


hej fina ni!
snålt med update, kom nämligen inte hem från gustafs förens runt tio..
satt med sedan i ett väldigt jobbigt samtal, fick ut en del känslor, & att jag alltid säger vad jag tycker, kan väl ha både för&nack-delar.
har dock inte hunnit plugga så mycket på provet till imorgon, förstår inte varför skolan inte ger mig extramatte, hur svårt kan det vara? bett om det sedan 7an , känns inte så säkert att gå runt här med ett svagt G . dö matte dö!
morgon-dagen blev även lite ändrad, moa andersson följer med mig hem , sen drar vi på discot, när det endå händer något i säter sååå, men vi får väl se hur det blir! & sen sover hon här. :-)
helgen fortsätter i vanligordning, lördagen blir i gustafs, wehoo & söndagen kommer bestå av jobb,lite värre kanske.
förövrigt åker mamma till ullared inatt, så vi får hålla tummarna att hon kommer hem med lite prylar till mig!
godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0