glad trött osv


klockan är strax nio, kom hem för en kort stund sedan.
blev nämligen att jag åkte till henke direkt efter skolan, vid 7ungefär drog jag hem till syster en sväng, innan jag gick & solade med en finvän. :-)
skolan var okej, filmskapande hela dagen, lider av sömnbrist sen helgen, så var väl ganska trött, men det rullade ju på .. tandläkarn gick också bra, så nu slipper jag tänka på det ett helt år framöver, skönt!
nu ska jag springa iväg och duscha, hinna ringa lite samtal hit & dit och sova, det behöver jag.
dagen har varit braaa!!

bildbrist så det skriker om det

Kommentarer
Sara&Stäff

Vill du vinna en helt ny och alldeles egen bloggdesign? :) Vi lottar ut en unik design + header efter dina önskemål! Läs mer här http://troopies.blogg.se/2011/november/tavling-om-designd.html



Ha en underbar vecka!



(btw, det är underhållande att läsa i din blogg! keep up the good work!)

Publicerat: 2011-11-29 Klockan: 00:45:39
URL: http://troopies.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0