don't be afraid to dream


wehoo vilken onsdag, vad har jag gjort sen jag kom hem? ;-)
en liten pw, lite plugg, duschat & ja... legat här!
men på det ligger jag just nu med moa i chatten, vi fick lite fina idéer som vi ska se till bli fixade,minbästa ♥
ska tills mamma kommer hem göra ordning glögg, mys & sen ska vi se sista avsnittet av bron klockan 9.
imorgon råkar vara veckans sämsta dag, men bara 2 dagar till helg känns det skitbra!
på fredag blir det äntligen att träffa becca, och det där discot?! eller vad vi ska kalla det, ligger under frågetecken.
tror inte att jag kommer dra dit, men man ska aldrig säga aldrig!
svär du är mitt allt,♥

Kommentarer
moa

älskar dig hjärtat!

Publicerat: 2011-11-23 Klockan: 21:41:27
URL: http://moaakaarlsson.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0