stressstress


haha märks att jag varit dålig på bloggning ikväll, statistiken var grym igår, men idag... nja va?! ;-)
har iaf haft en skitstress dag, skolan till 4a, sen var vi på mentalvårds-sjukhuset, skitintressant verkligen. KANSKE kan berätta mer om det någon annan gång, har inte tid nu känner jag, åkte iaf fort hem & åt innan jag åkte på träning i hedemora! ((: kom hem för över 1timme sen, har duschat å pluggat .. fan vad jag kommer faila på provet imorgon.. tycker nästan synd om mig själv! :-/
nu ska jag gå & blåsa håret, sen fortsätta i mitt plugg .. fan förlåt
 


Kommentarer
Joly

sv; Jag har haft en superbra dag! :D självdå? :)

Publicerat: 2011-03-24 Klockan: 22:09:18
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0