claaaaara gästbloggar !


Hej på er, alla johannas små läsare. Nu hade jag tänkt att gästblogga liitegrann, mycket bra.
Först så vill jag säga till alla som kanske inte redan listat ut det så är Johanna världens gulligaste. ♥ Bara så ni vet liksom lite sådära.
Och jag fick MVG på mitt svenska prov, haha lite random kanske men sjukt stolt!

 Jag&Linnea har också en blogg så nu kommer länkar!

Clara&Linnea
Clara&Linnea
Clara&Linnea
Clara&Linnea
Clara&Linnea


var bara tvungen kände jag, (6)

Vafan mer ska jag skriva? haha äschhh det blir nog nå mer gästinlägg från mig!


pusspuss

och juste, såg att nån i johannasfrågeruta hade undrat om fb-knappen, det var jag som la in den, om du fortfarande undrar så kommentera på min blogg bara ! :-)


Kommentarer
Johanna

Okeii, kul :D

Publicerat: 2011-03-31 Klockan: 23:06:21
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/
Eila J

Allt är greeeeat här :D Själv?

Publicerat: 2011-03-31 Klockan: 23:54:16
URL: http://elfj.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0