dator !


hej sötnosar!
tillgång till dator, & till att blogga, skööönt . :-)
så kör på med massa inlägg medans jag kan,
& sen updaterar jag frågestunden,så den får några fler i slutet av kvällen ?
ska väl kanske berätta lite om dom här dagarna? har mest tagit det lugnt, igår var vi i skellefteå & shoppade , & idag har vi fiskat, & varit hos kenneth (där vi är nu)
saknar väl dock mina fina vänner hemma & längtar faktiskt hem så det bara smäller om det,
hade tänkt träffat oscar för en stund sedan eftersom han va ute med mopppen, men hann försvann? haha
jag hoppas verkligen ni har det bra alla, & känns bra att ni kollar blogga även fast jag suuger, :-)
puss ♥


Kommentarer
dajana

SVAR: jaha okej, :)

hur mår du då?

kram.

Publicerat: 2011-07-29 Klockan: 23:39:18
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0