where is my mind?


hann inte med att blogga igår, utan drog ju först & främst in till elise, hängde där ett tag innan jag drog vidare till ishallen vid fyra, tror inte det blev så mycket kika på matchen, inte den bästa jag sett om jag får säga så. :-)
väntade väl på emil, drog till andy sedan vidare till jullan.
blää vad jag saknat emil!
så var väl kvar i stan till halv1 ungefär, då körde snälla niklas hem mig med epan och 10 minuter efter att jag klivit innanför dörren tog dagmar våran el, har nog aldrig varit så svart i mitt hus..
och tänkte bara klämma in en liten negativ mening i detta inlägg, synd så innåthelvete att det finns så falska människor i säter, länge sen jag sa det sist, men jag vill flytta!
nu ska jag slå på ett avsnitt gossipgirl, och glömma varför jag har ont i själen och helst skulle vilja ligga kvar i sängen resten av mitt liv.
så innerligt glad tillsammans med er!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0