things change and friends leave and life doesn't stop for anybody


har sådär jobbigt ont i magen, vaknade med det imorse, & antog det som nervositet, vilket det delvis måste ha varit, efter att jag enligt mig själv gjort bort mig för hela skolan, grät jag några tårar när jag sa hejdå till storebror, blev riktigt jobbigt.. kunde inte visa hur jäkla tacksam jag var för alla fina ord sen i skolan, fruktansvärt underbara alla är! fick inte i mig någon fika, blev besviken över mitt betyg samtidigt som jag blev fruktansvärt nöjd över att jag höjde mig i 1ämne, haha jaa ni hör ju! kände mig glad så glad över att det är lov, satt mig på bussen och ringde emil som är hemma om några timmar, och tacka gud lite för att han äntligen lät det bli jul..
sitter och glor på ett medelande på facebook, vill krama om tjejen som skrev säga förlåt för allt, vilja att hon ska veta, att även fast allt är fel, så älskar jag henne.. tyvärr får jag inte fram någonting.
med handen på hjärtat kan jag säga att jag inte är guds bästa barn.
nu ska jag sova några timmar, och sen visar det sig om jag far till gustafs eller inte. :-)
snälla fina läsare, har ni inget roligt att berätta för mig? ni vet vart man kommenterar,
skriv vad sjutton ni vill! ställ en fråga, bara jag får något att titta på när jag kommer tillbaka!
puss



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0