du har aldrig sett honom med mina ögon'


äntligen hemma efter en lång & otroligt jobbig dag, humöret har varit dåligt, riktigt dåligt faktiskt & gått runt med magont exakt hela dagen ..
började väl direkt när jag vaknade, när jag igentligen bara velat vända mig om o somna om, menmen.. jag överlevde dagen, kom hem med en seger på 0-7 från ludvika, det går bra nu!!
imorgon har jag bara musik sen ett hål på 3timmar, då jag tänkt dra iväg å sola, bäst man börjar nu innan grekland, (-:
nu ska jag hoppa in i duschen, blogga lite mer innan natten, ta några samtal & sedan sova..
hoppas ni haft en fin dag! ♥

Kommentarer
ida

Hoppas du får en bra dag som kommer!

Kram:)

Publicerat: 2011-08-31 Klockan: 22:19:07
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0