vi ska te feninge ! (L)


nej jag bara skoja, men om vi inte får nått bättre för oss jag & moa drar vi fan dit ! :-) gull
nyss åkte älskling förbi , otroligt bra helg har jag haft ! igår kollade vi på bio "i rymden finns inga känslor"
och när vi kom hem tände vi ljus & bada, tror vi somna typ vid 3 ? :-)
ajah , idag har vi vart med min vän & antååååååån , galen killlleee ! menmen moa gillart ! (Y)
nyss åkte dom iaf, & jag sleepar här hos moa i gustafs inatt, vi ska försöka få tag på bra folk och sen vara ute hela natten  , yesss det kör vi på !



det kan hända att jag bli brunett inom en snar framtid !! hahah eller nej... jag hatar brunetter, fyfan vad fult!

Kommentarer
Anonym

när kommer vidioinlägget?:)

Publicerat: 2010-09-19 Klockan: 21:04:41
Jonthey <3

Sötaste flickan in town <33;*

Publicerat: 2010-09-19 Klockan: 23:02:05
elise ! :-)

fyfan johanna, jag trodde du tyckte jag va snygg&älskade mig!! heartbrejker!!!!!!!!!!!!

Publicerat: 2010-09-20 Klockan: 11:28:37

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0