SÅ LÄNGE SOM JAG LEVER SÅ LEVER JAG FÖR DIG


du vet en sån person som man aldrig skulle klara sig utan , aldrig skulle vilja vara utan?
en sån som förstår när man är ledsen , ser när man inte mår bra.
hon som vet exakt allt om mig, vet hur jag tänker, & alltid försöker göra en glad.
hon som gillar att skälla på killar som har varit förjävliga, hon som alltid i slutändan bråkar med mina pojkar, för hon bryr sig så jävligt.
hon som blivit som en syster , min andra halva heltenkelt!
vem skulle jag vara utan henne? hon kom och förändrade mitt liv.
jag vill aldrig att du går igen , åk aldrig ifrån mig utan att komma tillbaka, brevid dig är jag lycklig.. ingen annanstans.
du är viktig, så otroligt viktig!
johannalundgren♥moakarlsson

Kommentarer
elin

sweet

Publicerat: 2010-09-28 Klockan: 20:58:11
URL: http://eliw.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0