fffffyfan


sitter hemma i köket & pluggar so'n , det går skitdåligt & jag önska jag slapp det här !
klockan 7 ska jag och träna med mammsen , step up , precis som förra veckan.. igentligen vill jag inte, men det lär väl bli skönt när det är gjort. vet faktiskt inte alls när det är tänkt att jag ska kunna slänga upp bilderna som jag lovade förut idag, men jag lovar senast imorgon ligger dom uppe, vet ju inte riktigt om jag hinner eftersom jag måste bara ta tag i pluggandet nu !
är annars skapligt glad eftersom jag gick vidare till ett till zon-läger med dalalaget! (Y)
ge migg ett grattis kanske?

bild i arkivet


Kommentarer
Anonym

GRATTIS (L)

Publicerat: 2010-09-20 Klockan: 18:46:36
URL: http://rebeccahult.devote.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0