tyskelenahonvarlagrym?


jodå heltokej att tyskland vann faktiskt, för jag kollade på hela fast än sverige nt var med, men liksom ah , ericsaade gav ut poängen , & fy vad hett ! ;-*
alla länder borde ju kollat in honom asso ? :o
föresten såg ni att hon lena & ryback pussades ojojoj . ;)
haha men vafan, nyss åkte moa hem  , igentligen skulle vi ju fixat md veden, men hon var tvungen att åka hem, så vi gör det väll på tisdag, & jah vi har flyttat på det ett x-antal gånger.
nu ska jag duscha, och klockan fyra är det samling till matchen , och oj vad pepp jag är, borlänge ska akta sig förbannat mycket idag ! :)
men nu är det duschen som väntar för mig, men jag slänger helt enkelt upp en dagensfråga också.

vem var eran favorit igår? eller tyckte ni det var rätt som vann? :)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0