triathlon! === langavatten


nej usch vad skitit, det är liksom nt ens fint väder, 6grader , GREAT !? nää.
fast hörde då av bästa vän att de skulle bli finare efter lunch, såå ah vi kör på det .
jag kommer ha mobilen med hela dagen för er som har det är  det bara attt smsa som fan ! ;)
07637458**
annnars vet jag nt riktigt när jag kommer hem idag, ska ju släpa md mig en dömoa hem, assso jag slår en100 på att hon är död, men ahh jag ska släpa md mig henne hem , & sen te kvällen äre träning, anniice .
helgen blir ju helproppad.
fredag: träffa han mange? ha-ha & iaf sova hos moa !
lördag: match , östansbo/skäve? , sen v-rås. sen moa sleepa hos miiggg & vi ska glo eurovisionblabla.
söndag: cupmatch , (vårtlag) borlängeBK
måndag: fotbolls-cup skolan. cupmatch, (vi&95) leksand.

nu vet ni det , nu ska jag ta på mig ett par strumpor & åka tee skolan ..
mer update sen !
kissies. / j

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0