torsdagkväll !


cha bois&girls.
min dag har varit dryg, haha gud vad irriterad jag vart åå . ;)
efter när triathlon var slut, som alltså oskar vann, är vi nt förvånad.. - NEJ
ajah då satt vi kvar typ där vid kullarna missade 3bussen, & såklart gick det ingen 4a, så far fick komma åå hämta. jag & moa hann hem åå äta lite fort innan vi drog på träningen som faktiskt gick bra !
foten pissade sig nt, så det kändes ok !
haha jag älskar mina kommentarer, så jävla cp  ? & knäppa, iloveit !
och snart blir det att jag klickar "tabortblogg" på min devote , men den blir kvar för en stund till.
imorgon drar jag md moa direkt efter skolan, & kanske blir målvaktsträning, men det är nt säkert, har ju som sagt annat att göra imorgon . MANGE? ;)
nej asso seriöst det får vi faktiskt se vad som händer med,  förmodligen ingen update fören lördag, när jag kommer hem från v-rås , great .
men kan kolla om det går att kirra tidsinställda här på blogg.se ;)
ajah pusshörni !
nu ska jag se och hålla tummarna för anna bergendahl !
kissies / j

hejsommar !
gissa vem som blivit solbränd idag också då ? ;)
ni får stå ut md denna sen förra året.


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0