HahA! moa=serina?


ojojojojoj hhehehehe !
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
här nere är det fest hörni . ;)
jag är asso hemma hos moa, pluttenuttisen bitchen åååå .
var nyss på dåligt humör, men rockmusik får mig att må riktigt bra !
imorgon följer moa md te västerås, känns bra så !
nemoooälskling (L)
den dära mange är på nå jävla ludvikamarknad, och kommer nt förens sent ikväll, eller imorgon.
hehehe!
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
haha moa tycker jag är som ett djur, & jag tycker att hon är som en gris  . :D
mysigt, med vambyrtänder,
ÅÅÅÅÅ ROCKANDROLL !
& glasögon ! kissies /  j
hittade sötbild sen sommras på moas data.
nu tar hon av sig lisebergbandet. :(


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0