f***a vad värdelöst


suttit åå svärit oavbrutet i över 10minuter nu , vet ni vad jävla äckelskitsur jag är eller ? ;o
jag hade fan längtar som helvete åå se det på lördag , men vad är meningen nu.
nej nu tänker jag skita i det !
alla kan bara dra sig i snoppen ,
nu tänker jag sova så jag slipper tänka på detta, ååå det är fan katastrof!
enda som gör mig glad nu är min fina bräna på ryggen, men vad är det att skryta om när man nt ens kan säga att sverige kom te final i eurovision , för FÖRSTA gången någonsin . ;o
åååå döööö!
jaja godnatt mina fina, hoppas ni nt är lika sura & ledsna som mig över dettta.
jag överreagerar nog dock !
imorgon har jag sovmorgon, men nu tänker jag sova !
puss .

Kommentarer
Seriana

aww, ja det är fettt synd att hon inte gick vidare! :// för dom andra låtarna var ju inte särskilt bra!! <33

Publicerat: 2010-05-28 Klockan: 15:29:27
svar på tal

jodu , nej dom andra låtarna var sämst !

ojojoj

Publicerat: 2010-05-28 Klockan: 15:57:55
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0