weard


tjadär.
solen skiner, öhm har typ alla skrivit på sina jävla bloggar idag, som jag läser ...
men vadå det är nt ens varmt ute , & det gör mig ganska depp ska ni veta !
känner mig äcklig, samtidigt som jag har otroligt tråkigt, hade hoppats på & planerat att bästavän skulle komma hit och göra kvällen lite bättre, men pga lite saker som vi nt ska ta upp så kommer hon nt, finns alltid vet du bästavän !

ska nog typ gåå ut och se om det finns någon chans att man kan bli lite brun, sen ska jag nog i duschen .
vet att jag lovat bilden på oss med blondaa men den kommer ssenare , promese !
ser också tydligen ut som jag får åka ensam till norrland om några veckor, asso att nt moa följer..
så ehhh skitsamma !


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0