tomatröd!


ragnar var nt så glad på niorna idag när dom kastade vattenballonger, men vi hade ju turen att nt blir träffade så det var ju lugnt !
skolan var lugn, är den ju typ all thaa time nu, men på eftermiddagen hade vi orgentering, smartass som jag är gick jag ju med oskarsandberg! (Y)
efter drog jag åå bästavän te willys köpte glass & sen tog jag bussen hem .
nu - snart ska jag gå & byta om och så eftersom jag ska te borlänge åå gå blodomloppet, "något mamma kommit på"
men iaf hämtar vi upp bästavännen i gustafs också, blir förmodligen ingen mer update från mig idag.
men jag skriver när jag kommer hem imorgon, har ju match då också, men vi får la se när det blir, håll utkikk!

mina webb-bilder är ju såå fina, njaaaa.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0