nu känner jag att jag är på G


hehe sommaren är värkligen här nu ! ingenting kan få mig att klaga över nått !
vädret så underbart !
tänkte bara skriva ett snabbt inlägg så ni vet vad jag håller på med iaf ?
har varit nere i stan & badat med moa , träffade också på emma & linnea, nu sitter jag i köket väntar på att mina nudlar ska bli klara, vilket alltså blir dagens middag, sen är det packa som gälller ! ska tälta hemma hos emma med bästa linnea & moa , haha och emmagalenskaparen ! ska väll först ner åå lira lite boll med linnea medans moa är och hämtaar grejer i gustafs & emma tränar, men ni hör nog mer av mig imorgon kväll, efter en till dag vid stranden, lite träning & lunch på dalarasten !
puss på er alla ! sitt inte inne åå lata för guds skull ! :)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0