moa? vakevake!


nu ligger moa och sover typ tror jag ? jag ska sova hos henne sen tror jag ? i stan hos hennes pappa om hon åker dit någon gång ? först lär hon ju typ vakna ! :o
vi ska träffa mörtmange, trevlans ! dock är det svinkallt ute ! :/
och ehhhhhhh jag måste ringa alexx innan jag blir galen på mig själv, fast han har stängt av mobilen, toppen !
måste klä mig åå platta håret, & sminka mig, har liksom precis duchat för andra gången idag..
fortsätt kommentera inlägget under , dagens fråga !
annars är ni ju så jävla sämst, & hallå frågerutan !

Kommentarer
moaa

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT !

jag vakna nyss..

mår verkligen piss, trodde jag skulle spy nyss.. ;o

de får bli en annan gång? <3

Publicerat: 2010-06-18 Klockan: 21:02:28
URL: http://mmoakarlsson.blogg.se/
svar på tal

ah söndag kanske ?

Publicerat: 2010-06-18 Klockan: 22:51:15
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0