hejdääär !


gud min statistik , shit hur kan den vara så dålig ? :(
iaf hemmma från uppsala, hade skit kul, igår åkte vi med tåget vid 12 & var framme vid 2 dåå gick vi runt på stan handla lite smått & senare gick vi på bio - sex in the city2.
skitbra var den !
sen var vi väll uppe till ungefär halv3 innan vi gick åå la oss.
hahaha får ju nt glömma detta .. vi träffade BLONDAA ! jag slänger upp en bild på oss med han imorgon bittii , lovar jag ! ni kan ju kolla .. www.blondaa.blogg.se { så länge, och gotta er i hans skratt & hur förbannat härlig han är!
iaf drog vi ner på stan idag med köpte lite kläder idag med, men somsagt slänger jag upp bild på allt så snart jag kan !
när jag kom hem idag åkte jag in åå kolla på brudarna som spelade match mot söderbärke.. vi vann med 3-2
skitduktigt spel tjejer ! :)

nu sitter jag iaf och kollar på fotbolls-vm
BRASILIEN MOT KOREA.
MKEEEEEE HETT MED BRASILIEBOOOOOYS !

lägger in bilder på det jag köpt innan jag går åå lägger mig.. pussss !

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0