galet !


haha vaknade för ungefär 1&enhalvtimme sen, aalltså halv3 gick jag upp , galet !
fast kanske nt så koonstigt, kom hem från kusin typ kvaröver1, då ringde jag älskling och höll honom vaken i ett antal många timmar . (A)
skitkul att jag nt kommer kunna träffa han på typ 2veckor nu , bara för han åkt te jönköping.. det suger !

haha nyss ringde också mange , minns ni han? han som skulla flytta hit, haha idag tycket han att vi skulle träffas , dock hinner jag nog nt det, måste packa till imorgon, & så ska jag kolla lite monki-kläder eftersom jag ska köpa upp hela monki, älskar deras kläder ! ;)
imorgon vid 10 åker vi te uppsala iaf, & kommer hem på onsdag, så då updaterar jag först igen.
nu ska jag kolla lite monki-kläder, delar med mig lite av det sen.
kissies / j


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0