bäst !


å lovet började skitgrymt, var nere vid sjön med emil , & moa, var lite mer folk där först, fast dem drog.
badade gjorde vi också, och jah nu var det faktiskt mitt första riktiga dopp. (A) stolt! även fast det var skitkallt!
vi åkte hem typ vid 10 , jag åå moa sov ute i herrbrett och vaknade typ vid 12, dock är  ju vädret skit nu, och moa har åkt hem & jag ska tydligen städa med mamma.. och ikväll är jag tvungen att sova hos ida..
någon som vill hitta på nått så är det bara att höra av sig ! :)
jag tänkte lägga upp bilderna sen igår sen måste jag väll städa.
puss !






hahaha jahh vi fular oss, men vi bjuder, ellerhur du emil ? ;)

Kommentarer
Anonym

haha, jag fular mig inte? jag ser alltid ut sådär..:(

Publicerat: 2010-06-11 Klockan: 20:57:10
svar på tal

okej.. hm, förlåt ! :(

Publicerat: 2010-06-11 Klockan: 22:22:08
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0