åååååå !


agnes är här sötnosa !
vilket är himla kul har precis fixat henne ihåret & sminkat henne, haha som alltid typ ? ;)
typiskt mig.
annars är väll inte allt så bra.. hade hoppats på att allt inte skulle bli så fel, men ah .. finns inget mer jag kan göra faktiskt  , har försökt lite för mycket kanske...... men han ska veta att jag faktiskt älskar han .
jag och agnes väntar på att emelie ska komma förbi med ananas till våran pizza som vi håller på md, & lite chips åå cola som vi ska goda oss med ikväll. :)
vad tyckte ni om bröllopet ? ni som kollade alltså, innan tyckte jag att det var himla löjligt, men samtidigt var det ju himla fint. hehe.
ha det bra hörni , vi höres  senare !

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0