27juni - 1år...


jahni.. förra året var jag den där lilla-ridtjejen som åkte på ridläger & faktiskt träffade mina fina saknade grällsta-vänner! :/
och jag tror till&med ni fattar att jag inte rider än.. Fast vem vet vad som händer under veckan ? ;)
jag vaknade iaf typ nyss med min mage som just nu gör förbaskat skitont. :(
har försökt packa eftersom jag ska hem te ida nu och vara där till onsdag? men det gick ingevidare ska ni veta, hamnade självklart här endå ? iaf ska jag bo hos ida eftersom mor&far ska till stockholm och åka luftballong ! ;o
hehehe!
På TORSDAG för er som inte vet så åker jag te norrland  ! mke av planerna vart ju ändrade så är ju inte så jätte sugen just nu . . Men mamma har lovat att vi ska åka till skellefteå och shoppa någon dag, vilket kommer göra mig på bättre humör ! :)
jag kommer väll se omm det går att kirra några tidsinställda medans jag är borta? kanske att det inte funkar på blogg.se men jag ska kolla efter ! :)
nu är det bäst jag packar klart, & juste i
morgon har jag sommarskola också, heh ! KUL.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0