torsdagg, saknar moa..


hejbloggen !
just nu sitter jag åå kollar på färjan , och jah det går faktiskt ingenting annat, känner mig rätt bra i förkylningen ! greatos, men var endå inte med på träningen , var in i stan och träffade moaälskadevän , linnea , emil & max. '
kan ju säga att jag saknat moa grymt  ! :(
haha polskatanten som snacka med oss.. och jag och linnea gick och berättade för henne att vi kunde lära henne och simma men då vart hon arg & linnea galen, och jag skrattade hela tiden , oj vilket sämst inlägg.
nu ska jag ut å kolla herrbrett mamma har gjort nått där som jag skulle kolla på, hmm ?
hare !



Kommentarer
Möördie

Inte hare!

kanin (A)

Där va jag rolig :)

Publicerat: 2010-07-08 Klockan: 21:49:27
svar på tal

nää hare . ;*

Publicerat: 2010-07-08 Klockan: 21:53:32
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0