Today is Tuesday, but tomorrow is Wednesday and I get new football boots.


en aning tråkigt jag har nu? känns som alla lämnat mig här hemma i säter, och finns ingenting att göra när man bor ute på landet, it sucks .. har just suttit och kikat runt efter fotbolls-skor, mina håller ju på och spricker typ så pappa och jag ska åka och köpa nya imorgon .. (A)
ser ut som en slöskit känns ganska tråkigt, okej förlåt nu ska jag ge mig, men det blir en aning tråkig dag bara.. snart börjar det nog regna också.
jag ska lägga in lite fina bilder på en osminkadjohanna på datan snart, kanske jag delar med mig? men jag menar eftersom jag oftast är osminkad nu på sommaren, ska ni väl kunna få ta del av den sidan av mig åå.. doock inte så fin . :)
ni får inte glömma att anmäla er till "veckans-blogg" gör det här .
updaterar snart igen ,
kissies / johanna

funderar på dom här.. vad tycker ni ? :)

Kommentarer
syster

dem va skit snygga! GRÖNA!!! :D

Publicerat: 2010-07-20 Klockan: 21:47:28
svar på tal syster ! :)

haha du är gaaaaaaalen !

du skulle kunna sätta dig ner och glo i gräset och bli överlycklig bara för att det är grönt ! :-D

Publicerat: 2010-07-20 Klockan: 22:47:41
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0