seyouguys


har precis kommit ur duschen , klockan är halv11 så tycker jag varit rätt grym på att komma upp så tidigt nu dom senaste dagarna ? ;)
snart ska jag gå och klä på mig, smörja in mig, i världens bästa sololja .
och packa en jävla massa.. fotbollsgrejer, osvosv.. sover iaf hos moa från idag te måndag, dagen idag är planerad så långt att vi ska åka och bada och cykla till torsång och käka onytig pizza. ;) sen blir det typ tält?
på söndag ska vi in & kolla invigningen av dc , vårt lag ska tydligen inte vara med för fotbolls-VM ? :/
men vi drar dit åå glor iaf . och på måndag åker vi dit skapligt tidigt på morgonen för att kolla runt  , (snyggakillar) ? hehe ..
sen har vi match på eftermiddagen , och nej det blir nt coz på måndagen så då åker jag hem o updaterar er pluttisar med grymans mke bilder, tror jag (?) hålltummarna.
men nu har jag en del och fixa och packa.
& justeee ! jag såg en spindel nyss och jag skrek inte  ? grymtjej !
haha pusshej finns på mobilen , 0763745806


SOMMARENS BÄSTAVECKA ! NU JÄVLAR ! (a)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0