posetiv tjej .


tjena ! (-:
moa sitter och försöker få på sig deo fast den är slut ? hon vill antagligen inte lukta svett..
jag ser ut som en fetko, vet ni varför? för jag har mjukisar på mig.. och då gör mán dock det, iaf om man heter johannalundgren.
vet heller inte hur jag ska sätta upp håret? moa får komma och fixa det ! :-(
är arg på en kille, eller nått i den stilen..
jag har jävligt blondt hår nu.. ni kan få se på bild där nere sen.
och jag har självmordstankar, när jag tänker på hur min jävla blogg ser ut..
snart ska vi in till stan, träffa laget lite och spela lite fotboll, kan bli bra ! :)



kolla vinnaren av veckans-blogg här

Kommentarer
Anna-Lena

En fråga lilla du. Har du alltid fågelbajs kletat vid ögonen? mvh Anna-Lena

Publicerat: 2010-07-28 Klockan: 19:11:25

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0