om sanningen ska fram.


så älskar jag er ! ;o <3
nää, jo men asso hur grymans har ni it blivit på att kommentera, fast fortsätt förfan ! (:
vad jag har gjort undrar ni säkert ? har ju inte haft tid för er, och det ber jag om ursäkt för, men i lördags åkte jag hem te moa, vi åkte först å badade i mossjön? fyhelvete vad äckligt det var.. :(
sen drog vi hem , sen på kvällen åå käkade pizza, fetton ! sen cykla vi till damsjön med reimen&adam , ganska galet, vi kom hem typ vid 12? sen sov vi iaf i tält.

dagen igår var galeeeeeeen ! eller nej igentligen bäst ! ;*
hur många har haft en afrikanmössa och slagit på afrikanernas trummor ? hur många fick flaggor från brasilien för dom ville ta kort på oss ? och hur ofta är det 2 killar som kommer fram till er och säger, " ÖJ SNYGGING KAN JAG FÅ DITT NUMMER? SKRIV DET HÄR PÅ ARMEN ? "
haha bevisat att vi hade det bäst, och sen kollla vi såklart på vm-finalen ? alla gjorde !

imorse gick vi upp klockan 7 och åkte till sportfältet runt 8, kollade killar , fotboll & hade match vid 4 och vi vann med  3-2 , ajaaaaa nu ska jag och bada, slänger upp lite bilder ikväll ! (:
pussssssss ! / j
hoppas ni orkar läsa. ;$

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0