Now I got a kick, the statistics are awesome! really best.


varit nere i säterdalen & kollat, det är ju tisdag så ah? haha säter-dalen 2dagar i rad, jag som brukar hata att vara där hihi..
men shit måste säga att jag tror jag blir helt&hållet kär i killar som kan sjunga asso, guuud ! ;o
jaja nu har det precis börjat en film som jag ska kika lite på, sen ska jag se om martin ringer, eller så ringer jag han för jag orkar inte vänta till inatt för att prata.. (A) inatt ska jag sova, imorgon ska jag te borlänge köpa new fotbolls-skor  & hårfärg, spännande..
haha tänkte vara lite söt och bjuda på några halvgalna-bilder sen idag, dom är galna jag lovar, men det är sött.
på tal om statistiken , den står på 151 unika just nu . är inte de galet ? :D men jag är nog värd det, som sagt slänger upp bilderna i nästa inlägg, kyssar ! ;*

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0