min fina !


kvällen igår var bäst, tillbringades till mest med dennis&elias, men även linus&sebbe bjöd mig på karusell!
med denna kväll kommer bli bättre.. min bästa kommer hem, vi tillbringar den här kvällen tillsammas 3året i rad.
vi ska kanske få åka epa, annars bara glida runt & ha det döömysigt, kanske ner till gruvplan åå åka lite? :) det visar sig allt ! kommer även fotaaaa , promise ! (;
nu ska jag sminka,fixa håret, och klä mig .. kanske jag borde ringa ett samtal? och juste har fått en telefon på rummet, asgrym ! visa er någon gång. (A)
nu ska ni få ta en titt på min nya tröja, som värkligen ska med till grekland, mindre en 1månad nuuu ! grymt.
kiss / johanna

erkänn den var riktigt fin ? (A)


Kommentarer
moa

Jag röstar på finalisterna i din tävling, om du ställer några frågor i min frågestund?



alla vinner på det, deal? :D

Publicerat: 2010-07-24 Klockan: 10:00:45
URL: http://moathemoses.blogg.se/
svar på tal

palla!

Publicerat: 2010-07-25 Klockan: 12:56:42
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0