johannaheterjag .


okej, bra nu är jag lycklig igen, headern är bra bloggen ligger i mitten, påminelse på hur mke jag älskar dig clara! jag ska antagligen snart gå och lägga mig, ska kolla om h loggar in på msn igen, men sen måste jag sova, har fotbolls-träning klockan 10.00 imorgon, hur fan tänkte dom där? och mina päron jobbar, så måste cykla in, upp sådär vid 8? kul ! sen är det bara packning som gäller ! ni anar inte hur jävla pepp jag är för umeå? (A)
känns grymt ! ett vuxenpoäng till mig för jag har lagat mat 2 dagar i rad & just kommit på hur skype funkar!
bästjohanna !
men nu logga han in så skiter i åå skriva, kisssies / johanna

Kommentarer
hampus

haha söte :D<3

Publicerat: 2010-07-26 Klockan: 23:47:45
johanna

hampus ! (-; <3

Publicerat: 2010-07-26 Klockan: 23:57:04
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0